۱۳ خرداد آخرین مهلت ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

سهیلی، گفت: ثبت نام چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۳ خرداد که آخرین مهلت ثبت نام است ادامه دارد.

ساحل سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: از ابتدای ثبت نام تاکنون بیش از ۱۱۰۰ نفر در این دوره از مسابقات قرآن کریم استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند.
 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه افزود: به لطف خدا استقبال جامعه قرآنی استان از این مسابقات خوب بوده و تا امروز استقبال چشمگیری از این مسابقات شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: ۹ روز به زمان ثبت نام باقی مانده،و تنها راه شرکت وحضور در این دوره از مسابقات ثبت نام در سایت مسابقات به آدرس www.quraniran.ir   است.

 

سهیلی تصریح کرد: این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال است و در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، تفسیر و مدیحه‌سرایی قرآن کریم برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

وی در پایان گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات در شش منطقه استان و در اواسط تیرماه برگزار می شود.

کد خبر 1060104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha