انتخابات یک تکلیف شرعی /کمرنگ نشان دادن حضور مردم هدف دشمنان است

سرهنگ شوقانی حضور مردم در انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان توصیف کرد و گفت: انتخابات یک تکلیف شرعی است و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سرهنگ «منصور شوقانی » در گردهمایی گفتمان‌سازی جبهه علمی فرهنگی بسیج اساتید استان سمنان،حضور مردم در انتخابات را موجب ناامیدی دشمنان و یک تکلیف شرعی دانست وگفت: همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با بیان اینکه دشمنان ما با همه توان به میدان آمدند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ نشان دهند و در این مسیر از هیچ گونه اقدام و به‌کارگیری ابزارهای مختلف فروگذار نمی‌کنند اضافه کرد: وظیفه همه ما این است مانند گذشته با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کنیم.

 

وی  با تأکید براینکه  باید با تحقیق و بصیرت در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب  کنیم ادامه داد: نبود مشارکت در انتخابات به ضرر همه و به سود دشمنان خواهد بود.

 

شوقانی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها باید در دو زاویه بررسی  شود اظهارداشت: تمامی دشمنان جهان اسلام و مزدوران داخلی دست به دست هم داده‌اند تا پشتوانه مردمی که در راستای مولفه‌های قدرت یک نظام جمهوری اسلامی است و در راستای تبدیل ایران قوی برای ما رقم می‌خورد را به یک مشارکت حداقلی رقم بزنند.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان حضور آگاهانه و موثررا ازدیگر شاخص‌ها و معیارهای یک رئیس جمهور دانست وافزود: با کفایت بودن نیزاز شاخصه های یک رئیس جمهور بوده و رئیس جمهور باید دارای پیش برندگی برای جمهوری اسلامی ایران باشد و نگاهش به کدخدا نباشد و گوش به فرمان ناخدای کشتی باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است افزود: سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد شود.

 

شوقانی درخصوص اهمیت آزادسازی خرمشهرافزود: عملیات آزادسازی خرمشهر به كشته و زخمی شدن ۱۶ هزار و اسارت ۱۹ هزار‌ عراقی منجر شد و گرفتن این تعداد اسیر از دشمن، بیانگر اهمیت این عملیات برای ایران و مفتضح بودن شكست دشمن تا بن‌دندان مسلح است كه نیروی نظامی زیاد و تجهیزات نظامی مدرنی را در خرمشهر مستقر كرده بود.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان  تصریح کرد: در این روز بزرگ، خرمشهر پس از ۱۹ ماه توسط رزمندگان اسلام آزاد شد و پرچم اسلام بر فراز مسجد جامع به اهتزاز درآمد.

 

وی گفت: مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان در تبیین ابعاد مختلف فتح خرمشهر یک راهبرد را برای همه مسلمانان جهان اسلام خصوصاً برای رزمندگان و مجاهدان عرصه های مختلف نظام ترسیم کردند و ایشان اشاره کردند که خرمشهرها در پیش داریم .

 

شوقانی بیان داشت : در راهبرد پیام نوروزی ۱۴۰۰، مقام معظم رهبری به برخی از عرصه های فتح خرمشهر و و خرمشهر های پیش رو اشاره کردند که بحث پشتیبانی و مانع زدایی ها در عرصه تولید ، مبارزه با فساد و مقابله با تحریم با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و فعال تولیدی است.

 

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان در بخش پایانی سخنان خودافزود: امروز میدان جهاد ما و عرصه اولویت های کاری ما جهاد تبیینی است که همه ما در عرصه‌های مختلف به آن می‌پردازیم.

کد خبر 1060131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha