۲۹ روستای آستارا تحت پوشش طرح بسیج همگام با کشاورز هستند

عباس زاده به آغاز رزمایش بسیج همگام با کشاورز همزمان با سراسر کشور در شهرستان آستارا اشاره کرد و گفت: ۲۹ روستای آستارا تحت پوشش این طرح هستند.

«فردین عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ا‌ولویت در بخش کشاورزی باید محصولات استراتژیک باشد و حمایت همه جانبه از آن صورت گیرد.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا افزود: در این راستا طرح ملی بسیج همگام با کشاورز با رویکرد حمایت از محصول راهبردی برنج با توزیع کود گرانوله در بین کشاورزان هدف؛ از امروز همزمان با سراسر کشور در بندر آستارا آغاز شده است.

 

وی به بهره وری و بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: مربیان بسیج کشاورزی در این امر نقش بسزایی داشته و همه تلاش خود را کرده و خواهند کرد تا بهره وری در بخش کشاورزی به حداکثر خود برسد.

 

عباس زاده خاطرنشان کرد: به همین منظور بسیج کشاورزی استان گیلان با خرید نهاده برای اراضی شالیزاری استان به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و توزیع در بین کشاورزان هدف رزمایش خدمت رسانی خود را آغاز کرده است.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه ۹ نفر از مربیان در طرح بسیج همگام با کشاورز فعالیت دارند، افزود: ۲۹ روستای دارای شالیزار شهرستان آستارا تحت پوشش طرح بسیج همگام کشاورز هستند.

 

عباس زاده با تاکید بر اجرای مطلوب طرح بسیج همگام با کشاورز، خاطرنشان کرد: طرح بسیج همگام کشاورز بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از بهره برداران را در شهرستان آستارا شامل می شود و سطح زیر کشت در روستا‌های تحت پوشش ۲ هزار و ۱۶۹ هکتار است.

کد خبر 1060155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha