بیش از هزار نفر در آستارا از خدمات ناظران سلامت بهره‌مند شدند

خورشیدی گفت: در قالب اجرای طرح «ناظران سلامت»، یک هزار و ۳۷۷ نفر از بازاریان و صاحبان واحدهای صنفی آستارا از خدمات ناظران سلامت بهره مند و نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کووید بهداشتی آگاه شدند.

«حسین خورشیدی» امروز( سه شنبه، ۴ خرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مرحله چهارم طرح «ناظران سلامت» به منظور جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ از ۱۶ اردیبهشت ماه در بندر آستارا آغاز و امروز به پایان رسید.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه در قالب طرح «ناظران سلامت» داوطلبین جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشت محیط در بین بازاریان و اصناف حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از واحدهای صنفی؛ در زمینه آموزش عمومی و توصیه های بهداشتی، توزیع بروشورهای بهداشتی و تکمیل چک لیست های مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی به انجام وظیفه پرداختند، افزود: در اجرای طرح«ناظران سلامت» در مجموع ۳۲ تیم به کار گرفته شد.

 

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۴۱ نفر روز برادر و ۲۳ نفر روز خواهر مشارکت داشتند.

 

خورشیدی با بیان اینکه در قالب اجرای طرح «ناظران سلامت»، یک هزار و ۳۷۷ نفر از بازاریان آستارا نسبت به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر کووید ۱۹ آگاه شدند، گفت: در مرحله چهارم طرح «ناظران سلامت» از ۵۸۳ واحد صنفی بازدید شد.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا خاطرنشان کرد: اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و پایبندی به محدودیت‌های کرونایی اعمال شده از راهکارهای کنترل و مهار ویروس کرونا و به حداقل رساندن آمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ است که جمعیت هلال احمر، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت همشهریان برای اجرای طرح ناظران سلامت اقدام کرده است.

کد خبر 1060160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha