ثبت نام دانش آموزان پایه اول استان فارس با ورود به سامانه «سیدا» انجام می شود

اسماعیلی گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول استان فارس با ورود به سامانه «سیدا» و درگاه «پادا» امکان پذیر است که با درج محل سکونت به ثبت نام کنندگان، برای سنجش نوبت داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به ثبت نام دانش آموزان فارس در قالب طرح آدرس گفت: به جز پایه های اول، هفتم و دهم، دانش آموزان سایر پایه ها خود به خود  ثبت نام هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول استان فارس با ورود به سامانه «سیدا» و درگاه «پادا» امکان پذیر است که با درج محل سکونت به ثبت نام کنندگان، برای سنجش نوبت داده می شود.

وی اضافه کرد: نوبت دهی برای سنجش پایه های اول نیز از طریق سامانه https://madreseh.farsedu.ir/ انجام می شود و برای ثبت نام پایه های ورودی هفتم و دهم 20 خرداد آزمون تیزهوشان و 18 تیر آزمون مدارس نمونه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش فارس با اشاره به تخلف در خصوص دریافت شهریه در مدارس طرح آدرس گفت: اولیا می توانند این موارد را با مراجعه به سامانه http://shekayat.medu.ir/ مطرح کنند.

اسماعیلی با اشاره به نظارت بر برگزاری امتحانات حضوری در پایه نهم و دوازدهم ادامه داد: 520 حوزه امتحان نهایی در فارس داریم  که برای آنها یک هزار بازرس در نظر گرفته شده است که سرزده مراجعه می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با اشاره به امکان بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: چنانچه تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید، واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان استان فارس انجام شود، کلاس ها به صورت حضوری دایر خواهد شد.

کد خبر 1060184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha