نشست‌های بصیرتی با موضوع نقش تشکل‌های دینی در انتخابات برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام فردآقایی از برگزاری سلسله نشست‌هایی تحت عنوان حضور حداکثری و آگاهانه و نقش تشکل‌های دینی در انتخابات، در ۱۶ نقطه استان خوزستان خبر داد.

«حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: این سلسله جلسات که شامل 16 نشست بصیرتی در سطح استان است، حداکثر طی یک یا ۲ هفته آینده با حضور اساتید مطرح از قم و تهران برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اهمیت مسئله سرنوشت‌ساز انتخابات در کشور، اوضاع کنونی کشور را تا حدودی مشابه با ایام جنگ احزاب در صدر اسلام توصیف کرد و افزود: همه ما نسبت به این موضوع آگاه هستیم که انقلاب اسلامی در موقعیت بسیار حساسی از حیات خویش قرار گرفته و شرایط حال حاضر جمهوری اسلامی تا حدودی مشابه ایام جنگ احزاب در صدر اسلام است، چرا که دشمنان به خاطر اثرگذاری بر کشور و در رأس آن مسئله انتخابات که از موضوعات مهم و از مؤلفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است بنا دارند مردم را از رفتن به پای صندوق های رأی دلسرد کنند.

 

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که «اصل برای من حضور حداکثری مردم در انتخابات است» اضافه کرد: ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به ندای رهبر انقلاب و بدون هیچ موضع‌گیری و طرفداری از کاندیدای خاصی، صرفا در جهت تقویت حس مشارکت مردم در انتخابات و حضور حداکثری آن هم از نوع آگاهانه آن، رسالت خویش را در این مورد انجام خواهیم داد.

 

حجت الاسلام فردآقایی به جامعه مخاطبان این سلسله نشست‌ها اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی از جمله مسئولان هیئات، مداحان و ذاکران و سایر مجموعه‌های فرهنگی و قرآنی، مخاطبان این نشست‌های بصیرت‌افزا هستند.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری این نشست ها تصریح کرد: امیدواریم هر کدام از اقشار تأثیرگذار در پایان این نشست‌ها نسبت به جامعه مخاطبان خود اقدام به گفتمان‌سازی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو کرده و به توفیق الهی در این مرحله از انتخابات نیز این آزمون بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سربگذاریم.

 

کد خبر 1060269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha