نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخابات بین مردم

نجاتی با بیان اینکه باید شور انتخاباتی را بین مردم ایجاد کنیم گفت: در مجموع رسانه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ایجاد شور و حال انتخابات در بین مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (سه‌شنبه ۴ خرداد) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی خوزستان که در استانداری برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات و ایجاد شور و حال انتخاباتی در استان اظهارکرد: در مقطعی قرار داریم که همه ما از نظر شرعی، قانونی و اخلاقی مسئولیم که در حوزه کاری خودمان تلاش داشته باشیم و خوشبختانه طی بازدیدی که تقربیا در دو هفته اخیر از شهرهای مختلف استان داشتیم، فضای خوبی را در خوزستان شاهد هستیم و نسبت به هفته‌های گذشته، شور و حال انتخاباتی در خوزستان خودنمایی ‌می‌کند.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: کار ما روز به روز سنگین‌تر می‌شود، ضمن اینکه تلاش‌های ما در راستای خدمت به نظام و وظیفه‌مان نیز برگزاری و اجرای انتخابات و رساندن خبرهای خوب به مردم است؛ در استانداری نیز جلساتی با گروه‌های مختلف داشتیم اما هر چه پیش رفتیم، مقرر شد که مشارکت را به خود مردم بسپاریم.

 

وی اضافه کرد:‌ همچنین باید فضای انتخاباتی را در شهرهای‌ استان مهیا کنیم و قرار بر این بود که ادارات برای مشارکت مردم، مطالبی از حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهید قاسم سلیمانی در قالب پلاکارد مقابل اداره خود نصب کنند؛ باید شور انتخاباتی را بین مردم ایجاد کنیم که در این زمینه رسانه‌ها و فضای مجازی نیز در حال کمک هستند.

 

نجاتی با بیان اینکه روندی که شاهد آن هستیم، خوب است و کار باید در چند روز باقی‌مانده نیز به خوبی مدیریت شود تصریح کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری دو هفته و شوراها یک هفته برای تبلیغات فرصت دارند که بنا بر عدم تجمع در فضای بسته است و مطرح شده که مراکز استان‌ها می‌توانند چند فضای باز را معرفی کنند تا سخنرانی کاندیداهای ریاست جمهوری با رعایت پروتکل‌ها انجام شود که امیدوارم در روزهای آینده شاهد شور و نشاط بیشتری در استان باشیم.

 

وی یاد آور شد: خبرهای انتخاباتی را به مرکز استان متمرکز نکنیم زیرا شهرستان‌ها نیز خبرهای خوبی دارند و یکسری ابتکارات و نشست‌های خوبی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و در مجموع رسانه‌ها می‌توانند نقش خوبی در ایجاد شور و حال انتخابات در بین مردم داشته باشند.

 

کد خبر 1060284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha