مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح وظیفه همه در انتخابات است

علیزاده گفت: برای انتخابات پیش رو ۲ وظیفه بر عهده داریم، نخست اینکه از مردم بخواهیم با همه مشکلات پای صندوق رای بیایند و دوم اینکه مکلفیم به فرد اصلح رای دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «نظرعلی علیزاده» شب گذشته(سه‌شنبه، 4خرداد) در نشست بصیرتی مشق حضور که به همت بسیج رسانه شهرستان در مصلی صومعه‌سرا برگزار شد با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در برابر رژیم بعث عراق، سبب آزدسازی خرمشهر شد.

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با بیان اینکه مقاومت هزینه دارد افزود: امروز با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان ثمره این مقاومت، صبر و تحمل مردم ما است.

 

وی با بیان اینکه اگر برخی از مشکلات کشور حل نشده علتش بی کفایتی مدیران است و اینکه مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب نمی‌کنند گفت: ما در وضعیت پیش آمده کشورمان مقصریم زیرا علاوه بر بی کفایتی و خیانت برخی از مدیران، در انتخابات انتخاب درست نمی‌کنیم.

 

علیزده با اشاره به اینکه برای رسیدن به انتخابات خون داده شد تا تعیین سرنوشت به دست خودمان باشد تصریح کرد: عملیات بیت المقدس 24 روز به طول انجامید و به پیروزی رسید و اکنون 24 روز تا انتخابات 28 خرداد باقی مانده و باز هم باید یک عملیات بیت‌المقدس انجام دهیم.

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با اشاره به اینکه در این عملیات، بی‌خوابی، تلاش و بصیرت نیاز است خاطرنشان کرد: برای انتخابات پیش رو 2 وظیفه بر عهده داریم، نخست اینکه از مردم بخواهیم با همه مشکلات پای صندوق رای بیایند و دوم اینکه مکلفیم به فرد اصلح رای دهیم.

 

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا در انتخابات مشارکت حداکثری را شاهد باشیم اظهار کرد: در راهپیمایی هر کسی می‌تواند یک آمار دهد زیرا تعداد افراد در آنجا به شمارش نمی‌آید اما در انتخابات نفر به نفر به شمارش می‌آیند و سرنوشت کشور را با آن رقم می‌ز‌نند.

 

علیزاده با بیان اینکه مشارکت حداکثری از لحاظ برد سیاسی بسیار حائز اهمیت است افزود: نباید بگذاریم رکورد ما در جهان شکسته شود زیرا در تمام انتخابات بیشترین مشارکت را در سطح جهان داشته‌ایم.

 

کارشناس مسائل دفاعی و سیاسی با بیان اینکه بسیج و سپاه و نیروهای ارزشی باید تلاش کنند تا بیشترین شرکت کننده پای صندوق رای بیاید گفت: اگر بخواهیم از وضعیت موجود رهایی یابیم فقط به انتخاب و مشارکت خودمان در انتخابات بر می‌گردد.

 

وی با اشاره به مشکلات کشور تصریح کرد: کشور ما همچون آشپزخانه‌ای می‌ماند که همه چیز در آن موجود است و تنها مشکل آن، نبود آشپز ماهر است که بتواند یک غذای کامل درست کند.

 

علیزاده با بیان اینکه یکی از مشکلات در عرصه اقتصادی این است که با فرهنگ دینی و انقلابی فاصله دارد بیان کرد: عمده مدیران، اندیشه‌ای که بر مبنای تفکر دینی، اقتصاد کشور را بسازد را ندارند.

 

کارشناس مسائل سیاسی و دفاعی با بیان اینکه متاسفانه امروز اقتصاد کشور به دست افراد منافع طلب فکری غرب طلب است اظهار کرد: تحمل صبر حدی دارد و بیش از این ظلم در حق ملت است.

 

وی با بیان اینکه امروز موشک‌های ما داد همه را در آورده است خاطرنشان کرد: موشک‌های ایرانی که دست غزه ای‌هاست بر سر اسرائیل فرود می‌آید و این اوج قدرت کشورمان را به نمایش می‌گذارد اما قدرتی که به دست آمده دولتمردان قدرت استفاده از آن را ندارند.

 

کد خبر 1060340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha