رژیم صهیونیستی راه به جایی نخواهد برد/ پیروز مبارزه مردم فلسطین هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در انتفاضه اخیر مردم فلسطین گفت: مردم فلسطین قطعا پیروز میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی خواهند بود.

محمدحسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به پیروزی انتفاضه مردم فلسطین گفت: فلسطین در طول زمان تحول پیدا کرده و این فقط رژیم صهیونیستی نیست که با زرادخانه های هسته ای خود را مجهز کرده است بلکه مردم بی پناه فلسطین تلاش خود را کرده اند و انتفاضه شان امروز بسیار قوی تر از قبل است.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ما شاهد مقابله جدی مردم فلسطین با غاصبین اسراییلی هستیم و اعتراضاتی که در داخل سرزمین های اشغالی انجام شد، قدرت مردم فلسطین را به رخ جهانیان کشید و همین امر باعث شد که رژیم غاصب صهیونیستی مجبور به پذیرش آتش بس شود.

 

وی تاکید کرد: درست است که پیروز این مبارزه نیز مردم فلسطین بودند اما بسیاری از مردم عادی کودکان و زنان در مقابل تهاجمات رژیم صهیونیستی شهید شدند و این جای تاسف دارد.

 

وی با تاکید بر تقویت انتفاضه مردم فلسطین گفت: در مقابل این تجاوز رژیم صهیونیستی همه دنیا به پا خواست و حتی در کشورهای غربی نیز اعتراضاتی به کشتار مردم فلسطین انجام شد و همین امر نشان داد که دنیا در مقابل تجاوزات این رژیم آگاه شده است و آنها دیگر راه به جایی نخواهند برد و پیروزی از آن مردم فلسطین خواهد بود.

کد خبر 1060350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha