حمایت از هنرمندان آسیب‌دیده از کرونا در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی و ۲۵۰ کمک هزینه نقدی به هنرمندان آسیب دیده از کرونا در استان خبر داد.

«سیدقاسم ناظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سپاه عاشورا، شهرداری تبریز و تعدادی از خیرین 600 بسته معیشتی و 250 کمک هزینه نقدی به هنرمندان آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌شرقی اهدا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شیوع کرونا خسارت هایی را به فعالان و شاغلان حوزه هنر و فرهنگ وارد کرده و معاش این هنرمندان را تحت الشعاع قرار داده، با توجه به این شرایط و مشکلات پیش‌آمده ، اکثر دستگاه‌ها نقشی را مبنی بر توجه ویژه به کسانی که در این چند ماه دچار آسیب شده‌اند برای خود تعیین کردند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به سهم خود با همراهی سپاه عاشورا، شهرداری تبریز و تعدادی از خیرین این اقدام را برای هنرمندان و اهالی فرهنگ آسیب‌دیده از شرایط کرونا انجام داد.

ناظمی افزود: در این طرح بیش از ۶۰۰ بسته مواد غذایی و سبد کالای ضروری خانواده‌ها تهیه شده و به همراه 250 کمک هزینه نقدی در اختیار هنرمندان قرار داده ‌شد.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی این طرح در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درخصوص مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی اجرا شده است.

کد خبر 1060508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha