نرم افزار اندروید «کوچه حاج قاسم» توسط کانون امام علی (ع) گندمان تولید شد

غیاثی گندمانی گفت: نرم افزار اندروید با عنوان «کوچه حاج قاسم» با هدف آشنایی مردم به ویژه جوانان با شهید حاج قاسم سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان تولید شد.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نرم افزار اندروید با عنوان «کوچه حاج قاسم» با هدف آشنایی مردم به ویژه جوانان با شهید حاج قاسم سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) گندمان تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان ادامه داد: این ویژه برنامه یکی از فعالیت های مهم این کانون در راستای کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه رواق فن آوری در طرح ملی ایران قوی است.

 

وی ابراز کرد: اجرای طرح شناسایی، آموزش و کمک به ترک معتادین شهر با همکاری سایر نهادها و ارگان های مربوطه، پیوند جوانان و نوجوانان با مساجد و اجرای برنامه های مشترک با مدارس در جهت تقویت روحیه مذهبی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مسجد از دیگر فعالیت های این کانون در سال ۱۳۹۹ بوده است.

 

غیاثی گندمانی گفت: همکاری با کتابخانه های عمومی شهر در برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح نذر کتاب و جمع آوری کتاب برای کتابخانه مسجد، برگزاری محفل انس با قرآن به صورت مجازی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک و تهیه و توزیع یک هزار بسته مواد غذایی و بهداشتی با همکاری خیرین از دیگر فعالیت های این کانون در سال ۱۳۹۹ بوده است.

 

وی، برگزاری مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی به مناسبت های مختلف، اجرای طرح قطره ای از دریا ویژه ماه مبارک رمضان در فضای مجازی و سنت نذر مهدوی و توزیع بسته های گوشت قربانی ارسال از موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا را از دیگر برنامه های اجرایی کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) برشمرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان بابیان اینکه ۷۴۲ نفر از نوجوانان و جوانان عضو این کانون هستند افزود: جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند مسجد و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

کد خبر 1060398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha