مدیرکانون منتظران نور مریانج عضو هیات مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی همدان شد

سعیدی شکوه گفت: مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان همدان با حضور ۵۴ نفر از مدیران قرآنی همدان برگزار شد.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مجمع اتحادیه تشکل های فرآنی  با دستور کار انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسی برگزار شد و از مجموع ۵۴ رأی مأخوذه به ترتیب جواد سعیدی با ۵۴ رأی، هاشم سعیدی شکوه با ۵۱ رأی، رضا رجبی با ۴۲ رأی، بنفشه منوچهری با ۳۸ رأی و قاسم جهان‌آرا با ۳۶ رأی به عنوان اعضای هیئت‌مدیره اتحادیه انتخاب شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران نور مریانج افزود: این انتخابات هر سه سال یک بار برگزار می‌شود. آخرین مرحله انتخابات در سال ۹۶ برگزار شد که بر اساس اساسنامه قرار بود سال ۹۹ انتخابات انجام شود اما به علت شرایط کرونایی به ابتدای سال اخیر موکول شد.

 

سعیدی شکوه با اشاره به دوره‌های آموزش عمومی که از سوی تشکل‌های قرآنی استان برگزار می‌شود، گفت: بیشتر دوره‌های مؤسسات در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود، کرونا موجب شد تا تعداد بسیاری از شرکت‌کنندگان دوره‌های مؤسسات قرآنی کم شوند و این آسیب کرونا به تشکل‌های قرآنی نه تنها در سطح استان بلکه تمامی کشور بود.

 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت همدان بیان کرد: دوره‌های حضوری نیز با ظرفیت حداقلی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. محوریت دوره‌های آموزشی مؤسسات بر حفظ جزء سی‌ام و حفظ ترتیبی قرآن است.

 

 

کد خبر 1060432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha