شهید سلیمانی مصداق فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی است

فتایی، با بیان اینکه شهید سلیمانی مصداق فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی است، گفت: با برنامه ریزی و بهره مندی از ظرفیت ها باید فعالیت های فرهنگی شهید سلیمانی بین نسل نو تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد حسین فتایی»، امروز(5خرداد)، در مراسم رونمایی از پوستر مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری مرتبط با شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان «راه سلیمانی»، اظهارداشت: پیروزی اسلام و بقای نظام جمهوری اسلامی به برکت خون پاک شهیدان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شهید حاج قاسم سلیمانی را مصداق فرهنگ مقاومت، ایثار و پیروزی عنوان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی شهید سلیمانی باید بین نسل جوان تبیین شود.

 

وی با اشاره به برگزاری فعالیت های فرهنگی، هنری و قرآنی که در سال گذشته با محوریت شهید سلیمانی، توسط این اداره کل اجرا شد، گفت: اصلی ترین این برنامه ها با عنوان سوگواره  «سردار دلها»، از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک الگو و برنامه موفق ملی معرفی شد.

 

کنگره ملی ۶هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی برگزار می شود

 

فتایی در ادامه به برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی در سال آینده  اشاره کرد و گفت: فعالیت های این کنگره در قالب کمیته فرهنگی، هنری و رزمایش تدوین شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: مجموعه برنامه های  «راه سلیمانی» با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی، برگزار می شود.

 

کد خبر 1060456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha