ائمه جمعه با بصیرت‌افزایی و غفلت‌زدایی اهداف دشمن را از بین ببرند

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان گفت: امروز که دشمنان بیش از پیش بر ضد کشور فعالیت دارند ائمه جمعه و علمای دین هستند که باید بصیرت افزایی و غفلت زدایی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در گردهمایی ائمه جمعه استان کردستان با موضوع انتخابات که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: صحنه امروز جامعه ما بسیار مهم و حساس است و راز محبوبیت علمای دین در کمک به ترویج جبهه پیامبر است.


وی خاطرنشان کرد: امروز که دشمنان بیش از پیش بر ضد کشور فعالیت دارند ائمه جمعه و علمای دین هستند که باید بصیرت افزایی و غفلت‌زدایی کنند.


دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور با بیان اینکه مسئله انتخابات در راستای تحکیم حکومت اسلامی است، بیان کرد: دشمنان بخصوص آمریکا همواره هزینه‌های زیادی را برای عدم حضور مردم در انتخابات انجام داده اند اما خوشبختانه تا به حال نتوانسته‌اند حریف عزم مردم شوند.


حجت‌الاسلام لطفیان تصریح کرد: عدم حضور در انتخابات هویت دینی و اسلامی و هویت ایرانی و ملی ما را به خطر می‌اندازد.
 

وی با اشاره به اینکه امامان جمعه باید رویکرد انقلابی داشته باشند خاطرنشان کرد: روحانیت باید امیدآفرینی و مشارکت را در جامعه نهادینه کنند.


دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور اذعان کرد: منتخب اصلح در انتخابات باید شرایط و خصوصیات خاصی داشته باشد تا بتواند گشایشی را در شرایط کنونی کشور ایجاد کند.

 

دغدغه علمای دین انتخاب یک فرد عادل و باایمان در انتخابات است


امام‌جمعه شهرستان دیواندره نیز در این گردهمایی گفت: دغدغه ما انتخاب یک شخص عادل، با ایمان و اخلاق مدار در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تثبیت انقلاب اسلامی است‌.


ماموستا جلال مرادی اظهار داشت علما احیا‌گر شعله‌های امید انقلابی در جامعه هستند و تقویت وحدت در حول منویات مقام معظم رهبری از دیگر وظایف علمای دینی است.


وی خاطرنشان کرد: علمای دین و امامان جمعه دشمن شناسند و می‌دانند که دشمنان در صدد تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی هستند.


امام‌جمعه شهرستان دیواندره یادآورشد: دشمنان با دین، عنصر وجودی اسلام دشمنی دارد و همه علمای ما در این امر باید هوشیار باشند.


وی افزود: دغدغه ما انتخاب یک شخص عادل، با ایمان و اخلاق مدار در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تثبیت انقلاب اسلامی است‌.


مرادی بیان کرد: مردم ما امروز با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و امیدواریم دولت آینده این مشکلات حل شوند.


وی در پایان افزود: با وجود همه مشکلات ائمه جمعه و علمای دین همچنان منبرها را ترک نکرده‌ایم و با تمام توان در راستای وظیفه خود عمل می‌کنیم.

کد خبر 1060555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha