بانک ها در  اخذ مطالبات کشاورزی و دامداری به مردم فشار نیاورند

نماینده مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر، دهلران و بدره در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بانک های عامل به مشکلات کشاورزان و دامداران شد و گفت: بانک ها در اخذ مطالبات کشاورزی و دامداری به مردم فشار نیاورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« بهزاد علیزاده» در جلسه کمیسیون کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی و معاونین این سازمان، با انتقاد از عملکرد بانک ها ، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و خشکسالی پیش رو لازم است توجه بیشتری به حوزه کشاورزی و دامداری داشته باشند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: با توجه به خشکسالی اخیر و خسارت های وارده بر قشرهای عزیز کشاورزان و دامداران، روا نیست فشار زیادی بر این اقشار زحمت کش وارد شود و در این شرایط سخت باید آنها را دریابیم.

 

علیزاده از نحوه برخورد بانک ها با مردم در این خصوص ابراز نگرانی کرد و از آنان خواست تا زمان تعیین تکلیف استمهال وام  بانک ها با این عزیزان نهایت همکاری را انجام دهند.

 

 وزیر جهاد کشاورزی نیز در این جلسه اظهار کرد: این موضوع به صورت کتبی به شورای پول و اعتبار ارجاع شده و رایزنی ها برای استمهال وام ها با ماهیت کشاورزی و دامداری ادامه دارد.

 

خاوازی در پایان از ابلاغ دستور العمل نحوه خرید دام مازاد دامداران توسط پشتیبانی دام وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

کد خبر 1060589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha