مسئله مهدویت و رسالت منتظران در جامعه تبیین شود

زرهانی گفت: باید علما و متفکران اسلامی موضوع مهدویت را بر اساس قرآن و عترت و شواهد و اسناد متقن تاریخی به زبان روز برای نوجوانان تعریف کنند تا این پیوند با حضرت مهدی (عج) و شناخت رسالت منتظران در عصر غیبت به درستی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید احمد زرهانی» صبح امروز (۶ خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سه حوزه قرآن و تفسیر، بنیاد مهدویت و ستاد اقامه نماز زیر نظر حجت الاسلام محسن قرائتی فعالیت می کنند.

 

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور گفت: این ستاد از سال ۱۳۶۹ در کشور ایجاد شده است، به غیر از زمانی که ویروس کرونا شیوع یافته است هر ساله اجلاس سراسری نماز برگزار می شد و تألیفات و تحقیقات، فعالیت های فرهنگی گسترده، ایجاد مساجد، برگزاری مسابقات، سازماندهی نماز در مدارس، دانشگاه ها و ادارات در دستور کار این نهاد است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم در حوزه مهدویت نیز با اهتمام علما در این خطه فضیلت پرور شاهد شکوفایی فعالیت های حوزه مهدویت باشیم.

 

زرهانی با بیان اینکه در حوزه مهدویت استنباط های انحرافی وجود دارد، تصریح کرد: باید علما و متفکران اسلامی موضوع مهدودیت را بر اساس قرآن و عترت و شواهد و اسناد متقن تاریخی به زبان روز برای نوجوانان تعریف کنند تا این پیوند با حضرت مهدی (عج) و شناخت رسالت منتظران در عصر غیبت به درستی تبیین شود تا بتوانیم از رهگذر نشر فرهنگی مهدوی به استحکام جامعه کمک کنیم.

کد خبر 1060692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha