مراسم ارتحال امام (ره) در بقاع و مساجد شاخص ماسال برگزار می شود

ضمیری گفت: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در سطح بقاع متبرکه و مساجد شاخص شهرستان مااسل برگزار می‌شود.

«رامین ضمیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) با رهبری خود توانستند انقلاب اسلامی را به ثمره برسانند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال امام را یک شخصیت جهانی اعلام کرد و افزود: امام خمینی (رحمه الله علیه) با رهبری خود توانست ظلم را در کشور ریشه کن و طاغوت را سرنگون کند.

 

وی گفت: با توجه به فرا رسیدن این ایام همزمان با شب و روز ارتحال امام برنامه‌های مختلفی در سطح بقاع متبرکه و مساجد شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

 

ضمیری با اشاره به اینکه سخنرانی، مداحی، عزاداری و ... از برنامه‌های بقاع متبرکه و مساجد به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) است تصریح کرد: محفل انس با قرآن هم در یکی از بقاع شاخص این شهرستان برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال با اشاره به اینکه کلیه برنامه‌های اجرایی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: کشورمان به برکت رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای و جانشین بر حق امام خمینی (ره) در ۳۰ سال گذشته در تداوم آرمانهای بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی مسیر عزت، عظمت و اقتدار را در ابعاد گوناگون طی می‌کند و ادامه راه امام خمینی (ره) در گرو تبعیت از منویات ولایت فقیه است.

کد خبر 1060697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha