فعالیت چایخانه رضوی تاثیر فرهنگی بر سطح شهرستان جیرفت خواهد گذاشت

سعید کاظمی پور گفت: خادمیاران رضوی بدون کوچکترین چشم داشتی در کانون های خدمت رضوی فعالیت دارند و با آغاز به کار این چایخانه تاثیر فرهنگی آن را در سطح شهرستان خواهید دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، سعید کاظمی پور در مراسم افتتاح اولین چایخانه حضرت رضا (ع) در جیرفت، گفت: جمع زیادی از خادمیاران یاوران خیرین و مسئولینی که ارادت به اهل بیت (ع) دارند در راستای ترویج فرهنگ رضوی در ساخت این چایخانه همکاری داشته اند.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت آیت الله رییسی، ابراز کرد: قریب دو ماه است که خادم الرضایی را از دست داده ایم که مجموعه خادمیاران باقیات و صالحاتی از ایشان است که به یادگار مانده، امروز همه خادمیاران رضوی از برکات شهید رئیسی استفاده می کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهید رییسی دایره حرم از محدوده حرم مطهر به تمام ایران گسترش داد تا همه عاشقان اهل بیت (ع) از برکات وجودی حضرت رضا (ع) بهره مند شوند و امروز خادمیاران به نیت امام رئوف در روستا ها فعالیت دارند.
کاظمی پور اظهار کرد:  در سطح کشور ۱۵۰ هزار خادمیار رضوی مشغول خدمت هستند و در استان کرمان نیز ۱۰ نفر از عاشقان آن حضرت در کسوت خادمیاری به مردم خدمت می کنند و جیرفت نیز ۵۰۰ خادمیار رضوی دارد.
مدیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان خاطرنشان کرد: خادمیاران رضوی بدون کوچکترین چشم داشتی در کانون های خدمت رضوی فعالیت دارند و با آغاز به کار این چایخانه تاثیر فرهنگی آن را در سطح شهرستان خواهید دید.
وی بیان کرد: کشور سال های سال است مورد تهاجم قرار گرفته به خصوص کودک و نوجوان ان شاء الله به برکت این چایخانه و مجموعه خادمیاری توطئه دشمنان خنثی خواهد شد.
کاظمی پور تصریح کرد: با همکاری مسئولین و هم افزایی آنان باید چایخانه ها محور وحدت در شهرستان جیرفت شود.

کد خبر 1772295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha