نشست انتخاباتی کمیته تخصصی وحدت حوزه و دانشگاه در آران و بیدگل برگزار شد

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین نشست «کمیته تخصصی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه» پیرامون موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین نشست «کمیته تخصصی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه» پیرامون انتخابات و مشارکت حداکثری مردم، با حضور امام جمعه، رئیس شورای فرهنگ عمومی، رؤسای دانشگاه ها و مدیران حوزه های علمیه شهرستان آران و بیدگل در حسینیه الزهرا(س) برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان تشکل های دانشجویی گفت:  موضوع انتخابات و مشارکت مردمی و حضور حداکثری در انتخابات جهت خنثی کردن نقشه دشمنان نظام و ارائه برنامه های لازم انتخاباتی برای شور انتخاباتی توسط دانشجویان و طلاب اهمیت زیادی دارد و انتخابات پرشور برای کشور از همه جهت مهم و در درجه اول، مشارکت بالا در انتخابات است.

 

ضابطی به برنامه های پیش بینی شده انتخاباتی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، نشست تخصصی مدیران حوزه های علمیه و رؤسای دانشگاه ها و دانشجویان شهرستان، برگزاری تریبون های آزاد انتخاباتی در سطح شهرستان از اهمّ برنامه های این دبیرخانه در هفته های آتی است.
 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به اینکه دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در دی ماه سال ۱۳۹۹ پس از پیشنهاد و تصویب در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل شد، گفت: این دبیرخانه با عضویت مدیران حوزه های علمیه امیرالمؤمنین(ع)، المهدی، حضرت زینب(س) ، فاطمه الزهرا(س)، و رؤسای دانشگاه های پردیس پزشکی، فرهنگیان، دانشگاه جامع علمی کاربردی، آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان راه اندازی شده است.

 

ضابطی افزود: طی فعالیت چند ماهه این دبیرخانه، تاکنون ۶ نشست تخصصی با موضوعات مختلف برای دانشجویان و طلاب برگزار شده که مورد استقبال طلاب و دانشجویان قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین  آئین نامه دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه شهرستان آران و بیدگل در ۵ ماده به تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل رسیده است.

کد خبر 1060759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha