حضور حداکثری و وفاق مردمی شاخصه انتخابات ۱۴۰۰ است

سیفی با اشاره به اهمیت کار تشکیلاتی منسجم و هدفمند در راستای انتخابات گفت: حضور حداکثری و وفاق مردمی شاخصه انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علاء الدین سیفی» شامگاه چهارشنبه 5 خرداد در دفتر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان البرز در جمع اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه به عنوان سربازان گمنام انقلاب اسلامی هستند که همواره اخبار و اطلاعات را با صدق و صحت به مردم می رسانند و مطالبه گر حقوق مردم هستند. در ایام فتح خرمشهر هستیم، که اراده مومنانه انقلابی بر زر و زور عالم محقق شد همچنین پیروزی مردم غزه که در جریان تلاش و اهتمام خود اراده مومنانه انقلابی بار دیگر بر استکبار جهانی و هژمونی عالم مستولی شد.

 

آسیب شناسی ائتلاف نیروهای انقلابی با هدف شبکه سازی هدفمند

 

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان البرز افزود: ائتلاف انقلاب اسلامی به منظور برطرف ساختن نارضایتی ها میان مردم جامعه و اینکه برنامه ای نسبت به حفظ حقوق زحمت کشان و شهداء و جانبازان داشته باشد، گروه ائتلاف نیروهای انقلاب تشکیل داد. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، تشکّلی که با نظر مردم و از شاکله مردمی است.

 

به گفته وی، از ابتدای شکل گیری ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با آسیب شناسی هایی که انجام شد 270 نماینده انقلابی را در مجلس شورای اسلامی از جمع انقلابیون در صندلی وکالت مردم قرار دادند که از این تعداد 220 نفر از لیست شورای ائتلاف و 50 نفر از طریق حمایت این جمعیت به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

 

تجمیع آراء صف شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در تمامی شهرها

 

سیفی اظهار کرد: انتخابات سال 1400 به عنوان یکی از مهمترین انتخابات پیش رو است که مبتنی بر آن نظر بر این است که تصمیم ها، رأی مردم باشد؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهر و شهرستان ها تشکیل شده است که تجمیع آراء صف شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف به واقع تصمیم و رأی و نظر استان است.

 

وی ادامه داد: ریاست جمهوری از جمله انتخابات مهم و اساسی است که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مبنای کار خود را بر این قرار داده است که یکی از هفت نفری که شورای نگهبان آنان را تأیید کرده است را مورد نظر و حمایت قرار دهد؛ برای انتخاب و حمایت از این فرد، نظر و رأی مردم مورد تأمل است.

 

شناسایی نیروهای توانمند، متعهد و متخصص انقلابی

 

وی افزود: اگر نتوانیم ظرف یکسال نتیجه و تغییرات اساسی را شاهد باشیم با توجه به مأموریت سخت و استراتژیک انتخاب رئیس جمهور اصلح، می توان گفت که ما مردمان قال هستیم. انتظار داریم کارنامه قبولی بگیریم.

 

سیفی تصریح کرد: همچنین در زمینه انتخابات شورای اسلامی شهر نیز در مأموریت پیش رو به عنوان یکی از اقدامات اجرایی در زمینه شبکه سازی اجتماعی، آراء تجمیع می شود.

 

به گفته رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان البرز، در حال حاضر 350 نفر درمسئولیت شورای ائتلاف داریم، 12 هزار و 500 نفر در شبکه های ائتلاف قرار دارند، یکی از انتظاراتی که پس از انتخابات از مسئولان دارند، نفرات برتر را از تیتر جمعیت به منظور همکاری و مساعدت در کنار خودشان قرار دهند تا به تدریج شاهد تحولات موثری باشیم.

 

سیفی در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی نیروهای توانمند، متعهد و متخصص انقلابی در جریان روند فعالیت ائتلاف نیروهای انقلابی از جمله اهداف و چشم اندازهایی است که مورد توجه است.

 

 

 

 

کد خبر 1060762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha