پیاده روی اعضای کانون «ارشاد» جونقان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

بهرامی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با شرکت در همایش پیاده‌روی به گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ‌سازان عملیات افتخار آفرین بیت‌المقدس پرداختند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، با شرکت در همایش پیاده‌روی به گرامیداشت یاد و خاطره حماسه ‌سازان عملیات افتخار آفرین بیت‌المقدس پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: یاد و خاطره کسانی که حصار تن را شکافتند و در عملیات بیت المقدس حماسه آفریدند را گرامی می داریم.

 

وی یادآور شد: آزادی و آزادگی ایران مدیون رشادت های سربازان ولایت و شهدای جنگ تحمیلی بوده و آنان خرمشهر را از دست دژخیمان بعثی آزاد کردند و اکنون ما باید قدردان آن ها باشیم.

 

بهرامی گفت: هدف نخست ما از برگزاری این همایش بزرگداشت شهدا و همه کسانی که حماسه بزرگ فتح خرمشهر را به وجود آوردند بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان، ایجاد نشاط و شادابی بین اعضای کانون «ارشاد» را از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی خرمشهر بیان کرد.  

 

وی گفت: زنده ‌نگهداشتن ياد و خاطره شهدا، ارج نهادن به دلاوری‌ های رزمندگان عمليات بيت ‌المقدس و پياده كردن فرهنگ مقاومت و پيروزی در جامعه از دیگر اهداف برپايی این همایش پیاده روی است.

 

خاطرنشان می شود: این همایش پیاده روی با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور تعداد محدودی اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» به همین مناسبت برگزار شد.

 

کد خبر 1060771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha