آمادگی ۵۶ هزار استاد بسیجی برای کمک به حل مشکلات کشور

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشورگفت: نهضت اساتید بسیجی سراسر کشور با ظرفیت ۵۶ هزار استاد در خدمت مدیران و کارگزاران فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است و حاضریم به همه مدیران و همه کسانی که با هر انگیزه ای هدف شان حل مشکلات کشور است کمک کنیم.

دکتر حسین عبدالهی فر در حاشیه نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشان گفت: نخستین نشست علمی فرهنگی کشور را از شهر دارالمؤمنین کاشان آغاز کردیم و این نشست ها می تواند خروجی بسیار خوبی داشته باشد چرا که ترکیب آن از اساتید متخصص و بسیجیان مخلص شکل گرفته است.

 

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور به ماموریت، فلسفه شکل گیری و کارکرد این جبهه علمی اشاره کرد و گفت: اولین کارکرد این نشست ها اعلام آمادگی به مسئولان نظام است که اگر تمایل دارند برای حل مشکلات جامعه کار کنند و قدم بردارند، بسیج اساتید با تمام ظرفیت در خدمت آن هاست و اگر مایلند مسئله را بشناسید و توانایی شناخت آن را ندارند، اساتید در شناخت مسئله کمک می کنند و اگر راهکار ندارند نهضت اساتید برای ارائه راهکار در خدمت آن هاست.

 

عبدالهی فر افزود: نهضت اساتید بسیجی سراسر کشور با ظرفیت ۵۶ هزار استاد در خدمت مدیران و کارگزاران فارغ از هرگونه گرایش سیاسی است و حاضریم به همه مدیران و همه کسانی که با هر انگیزه ای هدف شان حل مشکلات کشور است کمک کنیم.

 

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید کشور افزود: دومین پیام این جبهه علمی به مسئولان و کارگزاران نظام این است که کسانی که در مسیر خدمت کوتاهی کنند از مسیر انقلاب دچار انحراف شوند در راه خدمت به خلق خدا دچار کج سلیقگی شوند و اولویت ها را فراموش کنند چشمان تیز بین اساتید سراسر کشور بر آن ها نظاره گر است و این مجموعه هر جایی که لازم بداند ورود پیدا خواهد کرد و از امر به معروف لسانی تا پیگیری‌های قانونی را خواهد داشت.

 

دکتر عبدالهی فر در بخش دیگری از سخنانش گفت: بسیج اساتید کشور برای مصونیت استادانی که امر به معروف می کنند وارد عمل شده و تفاهمنامه ‌ای را با ستاد امر به معروف و نهی از منکر امضا خواهیم کرد تا مصونیت حقوقی و قضایی ایجاد کنیم و اساتیدی که تمایل داشته باشند در این زمینه آموزش ببینند و ضابط قضایی بشوند ما آمادگی داریم مقدمات آن را فراهم کینم و با اعطای کارت مصونیت حقوقی ضابط ظرفیت آن ها را به کار بگیریم.

 

نخستین نشست جبهه علمی فرهنگی کشور با حضور جمعی از اساتید بسیجی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی شهرستان کاشان برگزار شد./

 

 

کد خبر 1060798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha