اجرای طرح «هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال» به اشتغال بیش از ۳۸ هزار استان فارسی منجر شد

رحیمی با اشاره به تدوین طرح «هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال» در استان فارس گفت: اجرای این طرح موجب تحقق بیش از ۳۸ هزار شغل در استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی» امروز (پنج شنبه ۶ خرداد) در نشست تخصصی تبیین جایگاه بازرگانان و تولیدکنندگان مواد غذایی در حوزه تولید در اتاق اصناف فارس گفت: نقش بازار در دوران پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی و بحران های مختلف مثال زدنی است و در ۲ سال اخیر در فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم ها و بحران کرونا، اصناف فارس و مجموعه بازار و بازرگانان پای کار بوده اند.

استاندار فارس افزود: در بحران کرونا همین پای کار بودن آنها موجب تامین کالاها شد و هر جا کمبود اعتبار دولتی بود اصناف و بازاریان و بازرگانان در قالب خیران اتاق اصناف و اتحادیه های مختلف به یاری مردم و کادر درمان شتافتند.

وی اضافه کرد: اتحادیه های مختلف صنفی و تشکل های اقتصادی و بازرگانان از سرمایه های فارس هستند و استانداران همواره از کمک آنها در رفع مسائل مختلف استفاده کرده است.

رحیمی تاکید کرد: در ایام کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی صنوف استان تعطیل شدند و از خود گذشتگی کردند و جبران ضرر آنها در این ایام باید با سیاست های تشویقی و کاهش مالیاتی جبران شود.

وی تصریح کرد: در اکثر نقاط جهان، دولت ها سیاست گذار سیستم بازار هستند و متولی نیستند و باید به بخش خصوصی اعتماد کنیم که سود آنها به مردم و تشکل ها خواهد رسید.

رحیمی با اشاره به تدوین طرح «هر بنگاه اقتصادی به علاوه یک اشتغال» در استان فارس گفت: اجرای این طرح موجب تحقق بیش از ۳۸ هزار شغل در استان شد.

وی با اشاره به مشارکت در انتخابات گفت: مردم با درک وسیع خود در انتخابات برای حفظ ارزش ها و استمرار نظام مقدس اسلامی  شرکت فعال داشته باشند و ما نیز تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در استان به کار گرفته ایم.
 

کد خبر 1060845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha