مشارکت حداکثری در انتخابات بر مشروعیت نظام می‌افزاید

محسنی عرصه انتخابات را مهمترین عرصه تقویت پایه‌های مشروعیت نظام عنوان کرد و گفت: هرچقدر مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم، بر مشروعیت نظام می‌افزاید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» ظهر امروز(پنجشنبه، 6خرداد) در نشست با اصناف و اتحادیه‌های این شهرستان اظهار کرد: ثابت نگه داشتن شهرستان در وضعیت زرد کرونایی با همکاری اصناف و مردم رقم خورد.

 

فرماندار فومن افزود: هر بار هر تصمیمی گرفته شد در صد بالایی از بازار پای کار بودند و این تشریک مساعی‌ها سبب شد تا بیماران کرونایی کاهش یابد و فشار کمتری بر روی کادر درمان باشد.

 

وی با اشاره به قطع برق در شهرستان فومن گفت: اداره برق موظف است قبل از قطع برق، جدول زمانبندی را در اختیار اصناف، اتحادیه‌ها و مردم بگذارد تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

 

محسنی با اشاره به انتخابات پیش رو تصریح کرد: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی و اجتماعی است که در 28 خرداد ماه سال جاری، در سطح ملی و محلی برگزار می‌شود.

 

فرماندار فومن عرصه انتخابات را مهمترین عرصه تقویت پایه‌های مشروعیت نظام عنوان و خاطرنشان کرد: هرچقدر مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشیم، بر مشروعیت نظام می‌افزاید.

 

وی با بیان اینکه حوادث مختلفی در کشور در طول یکسال اتفاق افتاد اما در این راستا نظام، دولت و حاکمیت تمام تلاش خود را کرد تا کمترین فشار به جامعه وارد شود اظهار کرد: بحث کرونا مسئله جهانی بود و بسیاری از کشورهایی که داعیه مدیریت جهانی دارند در تهیه ماسک دچار چالش شدند اما در کشور ما مردم پای کار آمدند و اکنون مشکلات این چنینی نداریم.

 

محسنی با بیان اینکه امروز بیش از 300 شبکه ماهواره‌ای در حال مانور هستند افزود: امروز سر خط برنامه‌های شبکه‌های معاند و ماهواره‌ای بحث کرونا و افزایش قیمت و نارضایتی‌های در این حوزه است تا بتوانند از این طریق بین مردم یاس و ناایمدی ایجاد کنند تا مردم پای صندوق‌های رای حضر نشوند.

 

فرماندار فومن با اشاره به اینکه همیشه مشارکت کشور ما در انتخابات از حد نصاب کشورهای دنیا بالاتر است گفت: امروز هدف دشمنان خالی شدن صحنه انتخابات و مشارکت پایین است.

 

وی با بیان اینکه هر موضوعی که می تواند تامین کننده منافع ملی باشد باید در دستور کار نظام و حاکمیت‌ها باشد تصریح کرد: انتخابات مهمترین فرصت است که نشان دهیم میزان رضایتمندی مردم از حاکمیت و نظام همچنان بالاست.

 

محسنی خاطرنشان کرد: روسای اتحادیه‌ها و اصناف در نشست ها و ... موضوع مشارکت حداکثری را مد نظر داشته باشند تا مانند همیشه شور، شعور و شکوه انتخاباتی را شاهد باشیم.

کد خبر 1060880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha