حضور پرشور در انتخابات باعث افزایش قدرت چانه زنی نظام می شود

حجت الاسلام نجمی پور گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت چانه زنی نطام در برابردشمنان به خصوص استکبار جهانی می شود.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، اظهار کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات علاوه بر افزایش قدرت چانه زنی نظام در برابر دشمنان، باعث انسجام درون کشور هم می شود.

 

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه انتخاب رئیس جمهور با رأی بالا آثار مهمی در داخل و خارج کشور به همراه دارد، افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی، باعث ناامیدی دشمنان نظام می شود.

 

حجت الاسلام نجمی پور بر انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و گفت: بنا به سخنان مقام معظم رهبری، رئیس جمهور منتخب باید 8 شاحصه مانند مردمی بودن، قدرت مدیریت، ایمان، عدالت‌خواهی و... را مورد توجه قرار دهد.

 

وی تأکید کرد: رئیس جمهور در صورت حضور و عدم حضور مردم انتخاب می شود پس چه خوب است مردم با حضور حداکثری خود در عرصه انتخابات مانند گذشته مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و فردی اصلح را انتخاب کنند.

 

امام جمعه سربیشه از مردم خواست کارنامه مدیریتی، سوابق، گذشته، شخصیت و برنامه های ارائه شده کاندیداهای ریاست جمهوری را برای انتخاب فردی اصلح و دلسوز و کارآمد مد نظر قرار دهند.

 

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه رأی مردم حجت شرعی است، افزود: در عرصه انتخابات مردم وظیفه حضور داشته و فرد منتخب نیز وظیفه خدمت رسانی به مردم، رسیدگی به معیشت مردم،‌ رفع مشکلات اقتصادی، گرانی و... را دارد.

 

وی با اشاره به توطئه دشمنان مبنی بر عدم حضور مردم و بی تفاوتی آن ها در انتخابات گفت: مردم باید با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات، توطئه دشمنان را خنثی کرده و دشمن خوشحال کن نباشند.

 

امام جمعه سربیشه در ادامه با اشاره به انتقاد برخی از شورای نگهبان، یادآور شد: وظیفه شورای نگهبان احراز صلاحیت کاندیداها است و عدم احراز صلاحیت برخی به این معنی نیست که کاندیدا فرد بدی بوده و نمی توان از توان او در دیگر عرصه ها بهره نبرد.

 

حجت الاسلام نجمی پور از مردم خواست با حضور حداکثری خود در انتخابات دل مقام معظم رهبری را شاد و دشمنان نظام را مانند گذشته ناامید کنند.

 

 

کد خبر 1061006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha