صدور بیش از ۷۶۶ عنوان مجوز چاپ کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

جوادیان زاده از صدور بیش از ۷۶۶ عنوان مجوز چاپ کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در سال ۹۹ خبر داد.

مجید جوادیان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در زمینه چاپ و مجوز کتاب گفت: سال گذشته بیش از 766 عنوان کتاب، مجوز چاپ دریافت کرده اند.

 

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: این آمار بر اساس سرفصل‌های موضوعی کتاب شامل 100 عنوان کتاب در بخش ادبیات، 171 عنوان کتاب در بخش تاریخ و جغرافیا، 82 عنوان کتاب در بخش دین بوده است

 

جوادیان‌زاده همچنین گفت: از این تعداد نیز 25 مجوز در بخش زبان، 78 مجوز در بخش علوم اجتماعی، 55 مجوز در بخش علوم خالص، 81 عنوان در بخش علوم کاربردی، 70 عنوان در بخش فلسفه و روانشناسی، 14 عنوان در بخش کلیات، 72 عنوان کتاب در بخش کودک‌ونوجوان و همچنین 18 عنوان کتاب در بخش هنر بوده است.

 

وی با اشاره به توجه به کیفیت آثار تولیدی در زمینه چاپ و نشر کتاب گفت: این اداره کل در جهت کیفی سازی کتاب های منتشر شده و ارتقای سواد دانش چاپ کتاب، برنامه مختلفی را نیز اجرایی کرده که از جمله آنها می توان به برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری رویداد کتاب سال شهید صدوقی، کارگاه های آموزشی اشاره به کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: برگزاری پویش های مختلف کتابخوانی در بستر فضای مجازی در جهت معرفی کتاب های برگزیده و نویسندگان یزدی نیز از جمله اقدامات این اداره کل بوده است که سعی داریم در سال جاری این برنامه های را گسترش دهیم.

کد خبر 1061104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha