خواهران عضو کانون های «فهما» میزبان طرح ملی «کوثر رسالت»

مظاهری از برگزاری طرح ملی «کوثر رسالت» با عنوان دوره آموزشی «هر مادر ایرانی، یک مربی قرآنی» به صورت مجازی با تدريس استاد فاضلی در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «کوثر رسالت» با عنوان دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» ویژه خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک عناوین کارگاه های این دوره آموزشی است.

 

وی تصریح کرد: این دوره ویژه مادران و مربیان خواهر عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است که از ۲۱ الی ۲۳ تیر سال جاری به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می شود.

 

مظاهری بابیان اینکه کارگاه «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» ویژه خواهران است گفت: این دوره آموزشی ویژه مادرانی است که فرزندان کمتر از ۱۰ سال دارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دوره تربیت مربی نیز، برای مادرانی در نظر گرفته شده که سال گذشته در دوره مقدماتی طرح شرکت کرده اند.

 

وی ابراز کرد: شرکت در دوره مادران سال ۹۸، دارا بودن مدرک کارشناسی یا حوزوی، سابقه حداقل پنج سال فعالیت قرآنی و دارا بودن سن کمتر از ۴۵ سال از شرایط شرکت مربیان در دومین دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» است.

 

مظاهری افزود: گواهی پایان دوره یا گواهی حضور دوره نیز از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری استان چهارمحال و بختیاری صادر می شود.

 

کد خبر 1061142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha