آغاز فعالیت مجدد ایستگاه های ورزش صبحگاهی با تغییر شرایط کرونایی در اراک

رضایی از آغاز فعالیت مجدد ۳۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اراک با تغییر شرایط وضعیت کرونایی خبر داد.

«اکبر رضایی» با اشاره به بهبود وضعیت شهر اراک از لحاظ شرایط کرونایی و اهمیت سلامت جسمی و روحی همشهریان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی فعالیت خود را از امروز شنبه 8 خرداد ماه آغاز کرده اند.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: ایستگاههای ورزش تندرستی صبحگاهی در نقاط مختلف شهر اراک با تغییر وضعیت رنگ بندی کرونا به منظور حفظ سلامت همشهریان و ایجاد نشاط و تحرکت در اقشار مختلف راه اندازی شد.

 

وی با اشاره به اینکه تمامی تمرین و مسابقات ورزشی در بوستان ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود، ادامه داد: توسعه ورزش همگانی بویژه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در جامعه یکی از اولویت‌های این سازمان است.

این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی های خوبی برای بسط و گسترش و حمایت از ورزش در سال جاری تدوین شده است که امیدواریم با ریشه کنی ویروس کرونا شاهد برگزاری تمامی برنامه ها با حضور حداکثری افراد باشیم.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، بیان کرد: برگزاری انواع جشنواره‌های ورزشی از جمله همایش‌های پیاده‌روی، کوهپیمایی و دوچرخه‌سواری از جمله برنامه های است که برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

 

رضایی خاطر نشان کرد: این برنامه ها در نقاط مختلف شهر اراک در سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد و امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم شور و نشاط را در بین اقشار مختلف جامعه به وجود آوریم.

کد خبر 1061222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha