جریان سازی گفتمان انقلاب مهمترین رسالت بچه مسجدی هاست

لائینی گفت: جریان سازی گفتمان انقلاب مهمترین رسالت بچه مسجدی هاست و در این حوزه باید بیش از پیش تلاش شود و با استفاده از خردجمعی در این بخش وارد عمل شد.

«باقر لائینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پیشگام بودن بچه مسجدی ها در امورات مختلف فرهنگی و اجتماعی مثال زدنی است و همه ما در دوران اوج شیوع کرونا این پیشگام بودن را دیدیم و اکنون هم باید با حضور در صحنه همچنان پیشگام باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجدالنبی نکا افزود: گسست و گسل فرهنگی امروز جامعه بشری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار می‌دهد و باید تلاش برای توسعه پایدار در بخش های مختلف در دستور کار باشد.

 

وی تصریح کرد کرد: مساجد از ارکان مهم جریان سازی در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند و نباید از این امر غفلت شود و باید برای پیشبرد اهداف اسلامی و ایرانی در بخش های مختلف برنامه ریزی کرد.

 

لائینی گفت: جریان سازی گفتمان انقلاب مهمترین رسالت بچه مسجدی هاست و در این حوزه باید بیش از پیش تلاش شود و با استفاده از خردجمعی در این بخش وارد عمال شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری معرفت مسجدالنبی نکا افزود: جریان فرهنگی، هنری، فرهنگی، ورزشی، فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی، تفریحی مسجدی می‌تواند نقش مهمی در بخش‌های زندگی ما داشته و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متحول کند و لذا باید با جریان سازی مناسب رویکردهای مختلف مساجد در جامعه نشر و گسترش یابد.

 

وی یادآور شد: تفکر و جریان انقلابی نجات بخش کشور است و باید در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب حرکت کرد و با این جریان می توان بر بسیاری از مشکلات نائل شد.

کد خبر 1061236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha