کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» منتشر شد

کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» به قلم «فلور آزادگان جهرمی» چاپ و روانه بازار نشر شد.

 «فلور آزادگان جهرمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جاذبه ها و توانایی های گردشگری از سرمایه های منحصر به فرد هر کشور و منطقه به شمار می رود که شناسایی، طبقه بندی و برنامه ریزی برای آن جهت توسعه گردشگری دارای اهمیت بالایی است.

 

نویسنده کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» افزود: در این راستا توسعه صنعت گردشگری نیازمند برنامه ریزی و جامعه و کارآمد بوده و این در حالی است که کشور ایران با توجه به ویژگی ها و توان های منحصر به فرد خود، دارای قابلیت بالایی در زمینه توسعه این صنعت است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز گردشگری یکی از سه صنعت برتر جهان محسوب می شود، عنوان کرد: کشورهای پیشرو در این زمینه از این صنعت درآمدهای هنگفتی کسب می کنند.

 

این استاد دانشگاه به اهداف انتشار کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» اشاره کرد و اظهار داشت: در این کتاب نگاهی اجمالی به آسیب های گردشگری شهرستان جهرم افکنده شده و برخی مکان های تاریخی، تفریحی و گردشگری و همچنین فرصت ها و تهدیدهای موجود مورد بررسی قرار گرفته است.

 

آزادگان جهرمی با اشاره به جاذبه های شهرستان جهرم گفت: جاذبه های گردشگری جهرم فراوان است که می تواند گردشگران بسیاری را به سوری خود جذب کند.

 

وی با اشاره به اینکه جهرم از شهرهای قدیمی ایران است که قدمت آن به قبل از میلاد مسیح می رسد، خاطرنشان کرد: گردشگران و دوستداران فرهنگ و تاریخ ایران در سفرهای خود از این شهر بازدید کرده و در بازار و مراکز گردشگری به تفرج و پژوهش پرداخته اند.

 

این نویسنده جهرمی با اشاره به اینکه کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» در شمارگان هزار نسخه به چاپ رسیده است، عنوان کرد: این کتاب در 91 صفحه به همت نشر «مصلی» منتشر شده است.

 

به گفته وی، کتاب «درآمدی بر آسیب های گردشگری در جهرم» دارای 6 فصل است که کلیات، مکان های تاریخی، تفریحی، و گردشگری جهرم، مزیت ها و چالش ها، فرصت ها، تهدیدها و راهبردها و راهکارهای توسعه گردشگری شهرستان جهرم از جمله فصل های کتاب را شامل می شود.

کد خبر 1061322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha