قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۱ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۶۷۱ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی دیگر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌ پناه» عصر امروز (8 خرداد ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 193 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 92 بیمار کرونایی قطعی بوده و 23 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد، 47 هزار و 352 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: امروز 225 نمونه پی سی آر از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 25 درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و لنده هستند.

 

یزدان پناه یادآور شد: همچنین از 121 نمونه رپید تست 10 درصد موارد مثبت و در شهرستان های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه همراهی مردم عامل مهم کاهش آمار و مرگ و میر ناشی از کووید 19است، گفت: از همه مردم شریف استان می‌خواهم که نکات و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت هر چه بیشتر رعایت کنند تا شاهد جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و کنترل آن باشیم.
 

وی گفت: هر چند با شیب ملایم و نزولی آمار مبتلایان به کووید 19 در استان رو به رو بودیم، اما پس از رفع محدودیت ها بیشتر باید مراقب بود و صنوف باید با احتیاط بیشتری به فعالیت خود ادامه‌ دهند.
 

یزدان پناه گفت: چنانچه بی توجهی به دستورالعمل ها و تردد بی مورد در بازار اتفاق افتد، آمار مجددا افزایش یافته و مجبور به اعمال محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

کد خبر 1061369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha