۵۰ پایان نامه ارشد و دکتری روی نظامات مکتب حاج قاسم کار می کند

سردار معروفی با اشاره به تعریف ۳۰ نظام به عنوان نظامات مکتب حاج قاسم گفت: ۵۰ پایان نامه ارشد و دکتری در حال کار روی این نظامات است تا در آینده تبدیل به واحد درسی شود.

سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ با بیان اینکه برنامه های ترویج مکتب حاج قاسم کم رنگ و در آن سست عنصری ایجاد نمی شود؛ افزود: ساری و جاری کردن مکتب را با فضائل و نظامات تعریف شده برای مکتب و نه صرفاً عاطفه و خاطره، پیش می بریم.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: 16 کارگروه برای ترویج مکتب حاج قاسم تشکیل شده که کار را با جدیت دنبال می کنند و از آنان خواسته شده برنامه های خود را برای سال 1400 ارائه دهند.

 

وی تصریح کرد: کارگروه های تبلیغی، مساجد، علمی پژوهشی و عمرانی برنامه های خود را ارائه دادند و طرح جامع گلزار شهدای کرمان در دستور کار کارگروه عمرانی است.

 

 سردار معروفی همچنین با اشاره به تعریف 30 نظام به عنوان نظامات مکتب حاج قاسم{نظام ولایی، اخلاقی، خانواده و...} و تشکیل کارگروه علمی پژوهشی برای آن اظهار کرد: این کارگروه به دانشگاه آزاد اسلامی کرمان سپرده شده است.

 

وی ادامه داد: تاکنون 50 پایان نامه ارشد و دکتری روی این نظامات در حال کار است تا در آینده به واحد درسی تبدیل شود.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: گرچه کرمان را قله جاری شدن مکتب حاج قاسم می دانیم اما برای دنبال کردن این موضوع دستپاچه نیستیم و شلوغ کاری نمی کنیم.

 

وی در پایان در خصوص راهیان مکتب حاج قاسم از ظرفیت سازی برای اسکان زائران خبر داد و گفت: در حال حاضر این ظرفیت برای حدود  هزار و 500 نفر فراهم است اما ساخت و ساز جدید را با جدیت دنبال می کنیم.

 

کد خبر 1061417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha