۱۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند استان قزوین توزیع شد

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در شهرستان های آوج و بوئین زهرا خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا، یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند در شهرستان های آوج و بوئین زهرا توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام از سال گذشته آغاز شده و در مناسبت های مختلف، بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع شده است.

 

وی عنوان کرد: برای انجام این کار از ظرفیت کانون های مساجد استان استفاده شده به طوری که خانواده های نیازمند در شهرها و روستاها توسط کانون های مساجد که در سطح استان قزوین فعالیت دارند، شناسایی شدند و از این طریق، بسته های گوشت در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی خاطر نشان کرد: البته در کنار این اقدام، کانون های مساجد استان قزوین کمک به خانواده های نیازمند را در صدر برنامه های خود دارند به طوری که با توزیع بسته های معیشتی، غذای گرم و غیره به این خانواده ها کمک می کنند.

کد خبر 1061431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha