اهدای کمک هزینه جهیزیه به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از اهدای کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند روستای گرجی محله بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهدا این روستا خبر داد و گفت: این کمک با هدف توانمندسازی زوج های جوان اجرایی شد.

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: با هدف دستگیری از نوعروسان نیازمند و کمک به ازدواج آسان، کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر کمک 50 میلیون ریالی خود را به نوعروسان نیازمند اهدا کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: دستگیری از نیازمندان یکی از برنامه های مهم و محوری این کانون است که در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: معتقدیم که کانون میاجد هم به عنوان نهادی که در کمک به مردم تلاش دارد؛ می تواند برای کمک رسانی موثر باشد و با توانمند سازی نیازمندان گامی در رفع مشکلات آنان بر ‌دارد.

 

الیاسی با اشاره به اهدای کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند روستای گرجی محله بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهدا این روستا افزود: کمک به ازدواج جوانان و همچنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان می‌تواند در پایداری زندگی زوج‌های جوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد و پرداخت کمک هزینه ازدواج از اقدامات کانون ما به نوعروسان نیازمند است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: اهدای جهیزیه، شناسایی افراد نیازمند و توزیع بسته های معیشتی، اجرای طرح نان صلواتی در طول سال به نیازمندان از جمله کارهای اجرایی شده به همت کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر در طول سال است.

کد خبر 1061513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha