نقش مشارکت حداکثری مردم در امنیت، اقتدار و آرامش کشور

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر ضرورت تبیین اهمیت حضور در انتخابات بین مردم، گفت: ایجاد شور حضور در انتخابات و رفع شبهات وظیفه خطیر روحانیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید احمد هاشمی»، امروز(9خرداد)، در نشست تبیین چگونگی حضور حداکثری در انتخابات با حضور اساتید، مبلغان و طلاب شهرستان خرم آباد اظهارداشت: روحانیت اهمیت حضور مردم در انتخابات را تبیین نمایند.

 

استاد حوزه علمیه لرستان افزود: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی و مشارکت در انتخابات در زمینه امنیت، اقتدار و آرامش کشور نقش آفرین است.

 

وی به تحرکات مشکوک و تحولات منفی در عراق و دارا بودن ۱۴۰۰ کیلومتر مرز مشترک با ایران اشاره کرد و اظهارداشت: امنیت کشور در گرو مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: رسالت امروز روحانیت تبیین شاخصه های انتخاب فرد اصلح، آگاهی بخشی بین مردم، تبیین اهمیت حضور در انتخابات و خنثی سازی هجمه ها و دسیسه های دشمنان است.

 

وی عنوان داشت: مردم با انتخابی آگاهانه و توجه به مؤلفه های انتخاب فرد اصلح باید در تعیین سرنوشت کشور خویش نقش آفرینی کرده و با حضور در صحنه توطئه های دشمن را نقش بر آب کنند.

کد خبر 1061591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha