روحانیون مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند

امام جمعه آران و بیدگل گفت: روحانیون هدایتگر مردم به سمت برگزاری انتخاباتی باشكوه و سالم هستند، به همن منظور باید خود را در مباحث سیاسی و مسائل روز توانمند و مردم را به حضور پرشور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «ابوالفضل سلیمانی» در همایش روحانیت و ائمه جماعات شهرستان آران و بیدگل گفت: روحانیت ظرفیت عظیم و قوه ای دارد که اگر در خدمت نظام باشد نظام مقاوم می شود ، اگر در خدمت فرهنگ باشد فرهنگ مقاوم می شود لذا  روحانیون بایستی مساجد را در عرصه های مختلف فعال تر کنند.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: روحانیت در معادلات دینی و اجتماعی دارای نقش انكارناپذیری هستند و به خاطر اعتماد و جایگاه بالایی که دارند قشر وسیعی از مردم، اظهارات آن‎ ها را به عنوان منبعی مطمئن مورد پذیرش قرار می‎ دهند، لذا روحانیون و مبلغان بایستی با پرهیز از جناح ‎بندی، در ترغیب مردم به انتخابات تلاش كنند.

حجت الاسلام سلیمانی افزود:  روحانیون هدایتگر مردم به سمت برگزاری انتخاباتی باشكوه و سالم هستند، به همن منظور باید خود را در مباحث سیاسی و مسائل روز توانمند و مردم را به حضور پرشور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح ترغیب کنند.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل بیان داشت: روحانیون باید نخبگان فرهنگی را در فضای مجازی فعال کنند چرا که حضور پرشور در انتخابات باعث قوام هر چه بیشتر نظام خواهد شد و حفظ این نظام از اوجب واجبات است.

 

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش به پیروزی های اخیر محور مقاومت اشاره کرد و گفت: پیروزی‌ فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی حاصل وحدت، اطاعت از رهنمودهای رهبری و حضور فعال جبهه مردمی مقاومت است و امیدواریم با استقامت بیشتر ملت فلسطین و اتحاد جهان اسلام در حمایت از آنان شاهد پیروزی نهائی آنان، آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

 

گردهمایی فصلی ائمه جماعات و روحانیت شهرستان آران و بیدگل به همت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه آران و بیدگل در حسینیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد./

کد خبر 1061599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha