بازار کشور سوریه از ۱۵ بازار هدف صادراتی استان فارس است

ماهرانی گفت: بازار کشور سوریه از ۱۵ بازار هدف صادراتی استان فارس است و ثبات کالاها و محصولات استان در بازارهای هدف صادراتی استان در بازار سوریه به صورت زیر ساختی و با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «امید ماهرانی»، امروز (یکشنبه 9 خرداد) در وبینار «بررسی فرصت های تجاری و آشنایی با سوریه و ایران» به میزبانی اتاق بازرگانی فارس گفت: بازار سوریه برای کالاهای استان فارس مورد بررسی تخصصی قرار می گیرد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: بازار کشور سوریه از 15 بازار هدف صادراتی استان فارس است و ثبات کالاها و محصولات استان در بازارهای هدف صادراتی استان در بازار سوریه به صورت زیر ساختی و با جدیت دنبال می شود.

وی اضافه کرد: کالاهای بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی، خدمات فنی مهندسی، ساختمان سازی و مصالح ساختمان، نفت و سیمان از کالاهای مورد توجه فارس در بازار سوریه است.

ماهرانی تاکید کرد: فعالان اقتصادی استان فارس در زمینه توریست درمانی و گردشگری می توانند خدمات با کیفیتی به بازار سوریه ارائه دهند.

وی با اشاره به برگشت ارز حاصل از صادرات بیان کرد: مراودات مالی و برگشت ارز حاصل از صادرات و وجود ضمانت نامه و بیمه های مورد نیاز از خواسته های فعالان اقتصادی استان فارس برای صادرات کالا به سوریه است.

کد خبر 1061600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha