برگزاری سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو

تشرینی از برگزاری سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.

«شاپور تشرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی برگزار می شود.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد است، افزود: متونی که بر غنای فرهنگی، بازتاب مشکلات امروز جامعه، مضامین بومی و فولکلور و اخلاقی توجه کنند در اولویت خواهند بود.

 

وی به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: هر نمایش نامه نویس مجاز به ارسال ۲ اثر می باشد و آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد.

 

تشرینی ادامه داد: ارسال سه نسخه از اثر به صورت پرینت شده و یک حلقه فشرده در قالب PDF به همراه خلاصه اثر، بیوگرافی و یک قطعه عکس از نویسنده اثر به صورت پستی و همچنین ارسال فایل اثر به شماره واتساپ ۰۹۱۱۶۱۷۴۷۳۳ مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره رودو است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: آستارا- بلوار خرمشهر- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو است.

کد خبر 1061608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha