انتخابات، مظهر حضور آگاهانه‌ مردم در صیانت از ارزش های انقلاب است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: انتخابات، مظهر حضور آگاهانه‌ مردم در عرصه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های رویارویی ملت آگاه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سمیع الله مردان در همایش روحانیت و ائمه جماعات شهرستان آران و بیدگل گفت: انتخابات، مظهر حضور آگاهانه‌ مردم در عرصه صیانت از  ارزش های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و یکی از مهم‌ترین آوردگاه‌های رویارویی ملت آگاه با استکبار جهانی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: انتخابات ۲۸ خرداد امسال از اهمیت ویژه ای دارد و دشمن با بمباران تبلیغاتی خود به عرصه جنگ مجازی آمده تا با شبیخون مزدوران داخلی اش مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند.

حجت الاسلام مردان با تاکید بر اینکه دشمن با شیوه های مختلف به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات استف گفت: خنثی سازی توطئه های دشمن با حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تحقق می یابد و روحانیون افسران این میدان هستند و تا روز پیروزی ملت نباید لحظه ای عقب بنشینند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: اگر ما وظیفه خود را به خوبی انجام ندهیم دشمن وظیفه اش که آسیب به ایران اسلامی است را خوب انجام می‌دهد.

 

حجت الاسلام مردان با بیان اینکه جامعه ما یک حکومت الهی است که باید حرکت به سمت جلو داشته باشد، افزود: دوست داران ایران و نظام اسلامی باید ابتکار عمل را به دست گیرند و هیچ کس نباید به سرنوشت آینده مملکت بی تفاوت باشد.

 

گردهمایی فصلی ائمه جماعات و روحانیت شهرستان آران و بیدگل به همت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه آران و بیدگل در حسینیه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد./

کد خبر 1061612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha