رسانه‌ها در عصر حاضر از مراجع اصلی اثرگذار بر آحاد مردم هستند

مدیرکل اطلاعات استان سمنان با اشاره به لزوم نقش آفرینی رسانه ها برای افزایش مشارکت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی پفت: اصحاب رسانه با وحدت پیرامون موضوعات اساسی انقلاب به افزایش امید در جامعه کمک کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛مدیرکل اطلاعات استان سمنان در دیداری که با منتخبان اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان سمنان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه، در خصوص انتخابات و موضوعات مربوط به آن گفتگو کرد.

 

وی در این دیدار در خصوص لزوم نقش آفرینی رسانه‌ها جهت افزایش مشارکت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 4 دهه مطالبی را ارائه و از اصحاب رسانه خواست  با وحدت حول موضوعات اساسی انقلاب به افزایش امید در جامعه کمک کنند.

 

مدیرکل اطلاعات استان سمنان رسانه‌ها را در عصر حاضر از مراجع اصلی اثرگذار بر آحاد مردم  دانست وتأکید کرد:  برای مقابله با هجمه تبلیغاتی دشمن در فضای مجازی باید با روشن‌گری باطل کردن برنامه های تبلیغاتی دشمنان ایران را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

همچنین در این نشست، برخی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای به طرح دغدغه های خود در خصوص مسائل کشوری و استانی پرداختند.

 

مدیرکل اطلاعات استان سمنان نیز ضمن پاسخ به این سوالات و ارائه نقطه نظراتی در خصوص موضوعات مطرح شده از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان سمنان خواست ضمن حفظ آبروی افراد و پرهیز از فضاسازی‌های رسانه ای مفاسد احتمالی را با ارائه مستندات در اختیار دستگاه های نظارتی قرار دهند.

 

کد خبر 1061654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha