حضوردر انتخابات دشمنان نظام را ناامید می کند

حجت الاسلام خزاعی گفت: مردم با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رأی دشمنان نظام را ناامید می کنند.

حجت الاسلام «مصیب خزاعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: هر کجا ایران بخواهد موفقیتی کسب کند دشمن سنگ اندازی کرده و نمی گذارد مردم به پیروزی نهایی برسند.

 

امام جمعه اسدیه درمیان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: دشمنان با نیرنگ و فریب به دنبال نشان دادن حضور کمرنگ مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی بدون پشتوانه مردمی هستند.

 

وی بر شور انتخاباتی مردم و شعور انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و با بیان اینکه باید بیش از پیش مراقب جو سازی، توطئه و نیرنگ دشمنان برای سمت و سو دادن انتخابات باشیم، افزود: در گذشته در بلواها رأی مردم به سمت و سویی رفته که جز ضرر و زیان عایدی برای کشور و مردم نداشته است.

 

وی ضمن تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: مردم باید با وحدت خود به فرد اصلح رأی دهند چرا که دشمنان به دنبال دور کردن و بازداشتن قطار انتخابات از مسیر و ریل اصلی خود و کشیدن ترمز قطار انتخابات هستند.

 

وی با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته برای انقلاب شامل تقدیم شهدا، ایثارگران، جانبازان و... تأکید کرد: جبهه انقلاب و در فراز آن مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان باعث افزایش سرعت قطار انتخابات خواهد شد.

 

امام جمعه اسدیه با بیان اینکه در طول 42 سال گذشته شاهد اقدامات و پیشرفت های زیادی مانند آبرسانی، گازرسانی، ساخت جاده، بیمارستان، صنایع دفاعی و... در کشور بودیم، گفت: با وجود اقدامات انجام شده باید با حضور خود پای صندوق های رأی توطئه دشمنان را خنثی و آن ها را ناکام کنیم.

 

حجت الاسلام خزاعی اتحاد بین شیعه و سنی را یک اصل و استراژی مهم برای کشور دانست و گفت: متاسفانه دشمنان با ایجاد تفرقه برای مردم تصمیم گیری می کنند و باید با سیاست، دیانت و حفظ اتحاد نیرنگ دشمنان نظام را خنثی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1061681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha