افزایش تعداد پرده های سینمایی حوزه هنری کشور

جعفری گفت: با افتتاح هایی که تا تیرماه در کشور انجام می شود تعداد پرده های سینمایی حوزه هنری به ۱۸۴ مورد می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا جعفریان» عصر امروز «یکشنبه ٩ خرداد» در آیین افتتاح پردیس سینمایی عصر جدید گرگان اظهار کرد: دومین افتتاح رسمی فاز توسعه سینمای حوزه هنری استان را شاهد هستیم و بعد از انتخابات نیز در تهران نیز برنامه متمرکزی برای افتتاح پرده سینمایی در کشور داریم.

 

معاون سازمان سینمایی حوزه هنری  ادامه داد: ظرفیت سینمایی حوزه هنری با این افتتاح ها به 184 پرده سینمایی خواهد رسید.

 

جعفریان ضمن گلایه از مسئولان استان گفت: مسئولان استان با وجود اینکه حمایت چندانی نداشتند و توقع این بود که در مراسم افتتاح نیز حضور پیدا می کردند و انتظار جدی تری از مسئولان استان داریم.

 

وی افزود: با همه گیری واکسن کرونا و از بین رفتن این ویروس منحوس انتظار داریم که سینما رونق دوباره بگیرد.

 

معاون سازمان سینمایی حوزه هنری متذکر شد: نزدیک به 300 اثر سینمایی در استان در دست تولید است که هنوز تولید نشده و به دلیل شیوع اپیدمی کرونا صاحبان آثار و حامیان سینمایی علاقمند به اکران این فیلم ها نیستند و موضوع دیگر تبلیغات سینمایی است.

 

جعفریان خاطرنشان کرد: نقش صدا و سیما برای ترویج فیلم ها به احیای سینما کمک می کند و امیدواریم با همکاری صدا و سیما بتوانیم این فیلم ها را بیش از گذشته به مردم معرفی و تبلیغ کنیم.

 

وی به طرح جامع حمایت از آثار سینما و زنجیره توزیع سینمای ایران اشاره کرد و افزود: در این خصوص با دوستان سازمان سینمایی طرح بحث شده و تفاهمات آن به صورت مکتوب انجام می شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم با این بسته تشویقی بتوانیم 20 تا 30 فیلم را از مهرماه وارد چرخه اکراین کنیم و باعث رونق عرصه سینمایی شویم.

کد خبر 1061712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha