استقرار ۴۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان بشرویه

شفیعی با بیان اینکه ۴۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان بشرویه پش بینی شده است، گفت: در این شعب ۹۱ صندوق اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها مستقر خواهد شد.

«علی شفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: برگزاری مطلوب و قانونی انتخابات و تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی همه مسئولان است.

 

فرماندار بشرویه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت کشور است، افزود: هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد قطعا شاهد اقتدار و عزت کشور در جهان خواهیم بود و دشمنان نمی توانند حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه 44 شعبه اخذ رأی در شهرستان بشرویه برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد 18 شعبه در روستاها و 26 شعبه در شهرستان بشرویه آماده اخذ رای از افراد واجد شرایط هستند.

 

شفیعی در خصوص تعداد ثبت نام کنندگان شورای شهر بشرویه گفت: 35 نفر برای انتخابات شورای شهر بشرویه ثبت نام کردند و از این تعداد 2 نفر انصراف دادند و 33 نفر دیگر تایید صلاحیت شدند.

 

فرماندار بشرویه بیان کرد: برای شورای روستاها نیز 119 نفر در 21 روستای بخش بشرویه ثبت نام کردند که همه این افراد تایید صلاحیت شده اند.

 

شفیعی در پایان با بیان اینکه 91 صندوق اخذ رای در شهرستان بشرویه مستقر خواهند شد، گفت: از این تعداد 44 صندوق مربوط به انتخابات ریاست جمهوری و 47 صندوق اخذ رای مربوط به انتخابات شوراها است.

 

 

کد خبر 1061786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha