توزیع ۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط کانون انصار المهدی (عج) گوجان

جعفری از توزیع ۶۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۶۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: این بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان و با حمایت های خیرین و هیئت امنا جمع آوری و بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: این بسته های حمایتی با رعایت شئونات و حفظ آبروی شهروندان توسط اعضای کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

جعفری تصریح کرد: این بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری عدل و با حمايت های مردم و هيئت امنا مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در استان و به طبع آن در شهرستان فارسان تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی به همت اعضای کانون اجرا شده است.

 

وی ابراز کرد: با برنامه ریزی و توسعه برنامه های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی موجبات حضور حداکثری گروه های مختلف سنی به ویژه نوجوانان و جوانان به مسجد فراهم شده است.

 

جعفری تصریح کرد: در دوران مقابله با کرونا هم از ظرفیت همین جوانان و نوجوانان در کنار میان ‌سالان و بزرگان مسجدی استفاده و کارهای مهمی برای مقابله با کرونا همچون بسته بندی ماسک و گان، ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی انجام شد.

 

کد خبر 1061795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha