برای حمایت از سرمایه گذاران در گردشگری فارس تسهیلات مختلفی در نظر گرفته شده است

معینی گفت: جذب سرمایه گذاران از اهداف گردشگری فارس است و تسهیلات مختلفی نیز برای حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمشید معینی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در آئین افتتاح مرکز فرهنگی سعدی با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: 28 خانه تاریخی با بیش از 90 میلیارد تومان اعتبار در شیراز توسط بخش خصوصی مرمت و بازسازی خواهد شد.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: سه هزار اثر ثبت شده و چهار اثر جهانی در فارس وجود دارد که این استان را به یکی از مقاصد اصلی گردشگری تبدیل کرده و برنامه ریزی کلانی برای جذب گردشگر در استان فارس باید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ٢٢ هزار تخت اقامتی و 169 اقامتگاه بومگردی در استان فارس، بستر خوبی در حوزه گردشگری به شمار می رود و جذب سرمایه گذاران از اهداف گردشگری فارس است و تسهیلات مختلفی نیز برای حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری استان نیز در نظر گرفته شده است.

معینی با اشاره به تاثیر افزایش مدت زمان اقدامات گردشگران در استان فارس بیان کرد: ایجاد اقامتگاه ها و افزایش تخت ها نیز در این زمینه موثر است و ضریب اشغال هتل‌های استان پیش از شیوع کرونا نیز ۶٩ درصد بود.

کد خبر 1061851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha