شرکت حداکثری در انتخابات تداوم راه شهدا است/ آثار تلاش بزرگان و معتمدان در جامعه ماندگار است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه آثار تلاش بزرگان و معتمدین در راستای رفع مشکلات مردمی، اجتماعی و ایجاد صلح در بین مردم، در جامعه ماندگار است، گفت: رفتن پای صندوق های رای پاسداری از انقلاب و ادامه راه خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در سفر به شهرستان ملکشاهی در جمع معتمدین و بزرگان این شهرستان، اظهار کرد: مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد از سال های قبل مانده است و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و نظام استکبار کارهای بزرگ و خوبی در این شهرستان انجام شده است.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه جلسه شواری اداری امروز در فرمانداری با حضور مدیران کل در فرمانداری شهرستان برگزار شد، ابراز کرد: تامین آب شرب و راه اندازی بیمارستان در این شهرستان از ضروریات است که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر هفته گذشته به استان قول مساعد داده اند که بیمارستان ملکشاهی تجهیز و راه اندازی شود و امید است رئیس دانشگاه نیز پیگیری لازم را انجام دهند.

 

وی با اشاره به اینکه با حضور بنیاد علوی کارهای بزرگ و چشم گیری در شهرستان ملکشاهی انجام شده است، گفت: خدماتی که در طول این ۴ دهه گذشته در شهرستان ملکشاهی انجام شده بسیار بزرگ است هر چند حق مردم  بیش از این است و تلاش های که مردم غیور این شهرستان برای انقلاب اسلامی و دفاع از کشور انجام داده اند با تقدیم شهدا قابل جبران نیست.

 

حجت الاسلام کریمی تبار تلاش نظام برای حل مشکلات مردم متناسب با مقدراتی است که وجود دارد، افزود: بزرگان و معتمدان این شهرستان نقش مهمی در امنیت جامعه دارند و همواره پیگیر مسائل و مشکلات مردم هستند و گره خیلی از پرونده های قضایی که با روال قانونی سال ها طول می کشد با به دستان توانمند و تدبیر این عزیزان حل می شود.

 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه زندگی دنیا، زندگی گذار است، یادآور شد: ما که با این دنیا انس گرفته ایم نمی توانیم وسعت  دنیای آخرت را درک کنیم و برای ما قابل تصور نیست و بر اساس فرموده باری تعالی کارهای نیک که در دنیا انجام می شود نوشته و آثار و برکات آنها نیز ثبت می شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه یکی از کارهای بزرگان و معتمدین انجام می دهند صلح و آشتی بین اقوام و طوایف است که آثار و برکات زیادی داشته و عبادت است، ابراز کرد: کسانی که برای نشاط و امید در جامعه تلاش می کنند و مدیرانی که به مردم خدمت  و تکریم ارباب رجوع می کنند، جزو اعمالی است که آثار آن در نزد خداوند متعال ماندگار است.

وی با بیان اینکه آثار تلاش بزرگان و معتمدین در راستای رفع مشکلات مردمی، اجتماعی و ایجاد صلح در بین مردم، در جامعه ماندگار می شود، گفت:این تلاش ها، آبرویی است که خداوند در اختیار شما قرار داده و در برابر این سرمایه و ظرفیتی که خدواند در اختیار ما قرار داده است، مسئول هستیم و باید متناسب با توانی که داریم برای خدمت به مردم گام برداریم.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: یکی از عرصه های تلاش در حال حاضر، ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای است، نظام ما نظام مردم سالاری دینی است و مردم برای نظر و دفاع از آرمان های انقلاب خود به پای صندوق های رای می روند، حضور در صندوق های رای تکلیف سیاسی است و لازم است آگاهانه به اصلح ترین گزینه ها رای دهند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه رفتن پای صندوق های رای  پاسداری و ادامه راه خون شهداست، ابراز کرد: در کشور ما مشکلاتی وجود دارد اما آینده نظام و  انقلاب اسلامی با حضور مردم بسیار درخشان خواهد بود و به طور قطع حضور مردم در انتخابات بسیاری از مشکلات را مرتفع  می کند، امروز شرایطی است که در معرض آزمون الهی قرار داریم و این سختی ها آزمون الهی است.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه لازم است بزرگان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، یادآور شد: معتمدین و بزرگان برای رونق مساجد و نماز جماعت تلاش کنند، انس با مساجد جوانان را از بسیاری از آسیب های اجتماعی مصون می کند.

 

 

 

کد خبر 1061873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha