انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از برگزاری انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی این استان فردا سه شنبه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

«حسین فرخنده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از برگزاری انتخابات مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل های قرآنی این استان فردا سه شنبه یازدهم خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این انتخابات حضوری برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: پیش از این بنا بود تا این انتخابات در بیست و دوم فروردین‌ماه سال جاری برگزار شود اما به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در سطح استان انتخابات در تاریخ مذکور لغو شد.

 

وی گفت: انتخابات این مجمع با دعوت از ۴۸ مؤسسه عضو که دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی هستند، سه شنبه، یازدهم خردادماه در محل دانشکده علوم قرآنی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: در این مجمع پس از بررسی و تصویب صورت‌های مالی اتحادیه در سال ۹۹ نسبت به برگزاری انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی استان نیز اقدام خواهد شد.

 

فرخنده با اشاره به این که 13 داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره و پنج داوطلب نیز برای عضویت در هیئت بازرسی ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: در مجموع از میان نامزدهای واجد شرایط پیشنهاد شده از سوی مؤسسات عضو اتحادیه برای مدت سه سال، پنج نفر به‌عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سه نفر عضو علی‌البدل شناخته می‌شوند و برای انتخاب هیئت بازرسی نیز سه نفر به‌عنوان بازرس اصلی و یک نفر به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به این‌که انتخابات به صورت کشوری برگزار می‌شود، افزود: مقدمات این موضوع فراهم شده و این انتخابات از ساعت 16 تا 18 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

کد خبر 1061880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha