دستگیری اراذل و اوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان

حسن پور از دستگیری اراذل و اوباش دخیل در درگیری شهرستان آستارا توسط پلیس گیلان خبر داد نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام محکوم به نابودی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین حسن‌پور» امروز(دوشنبه،۱۰ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری پنج نفر از عوامل اصلی ایجاد درگیری در شهرستان آستارا گفت: به دنبال انتشار خبر و تصاویری از درگیری اراذل و اوباش در شهرستان آستارا و دستگیری آنها توسط نیروی انتظامی، برخی از افراد سودجو تلاش داشتند تا با سوء استفاده از احساسات مردم و ایجاد آشوب، این درگیری خانوادگی را به اختلافات قومی و قبیله‌ای بکشانند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پرونده اراذل و اوباش دستگیر شده به همراه متهمان برای رسیدگی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت افزود: مجموعه پلیس و دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی عزمی جدی دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه ایجاد ناامنی و اخلال در امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی است تصریح کرد: وحدت اقوام گیلانی و اردبیلی همواره در طول تاریخ زبانزد و شهره عام و خاص است و مراودات فرهنگی بین این اقوام گویای عمق وحدت و همدلی میان مردم این دو استان است.

 

حسن‌پور بر لزوم حفظ وحدت و هوشیاری میان شهروندان گیلانی و اردبیلی و پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی تاکید کرد و اذعان داشت: نقشه دشمن در ایجاد اختلاف بین اقوام محکوم به نابودی است و نباید اجازه داد درگیری‌های شخصی میان اراذل و اوباش، باعث ایجاد خدشه در وحدت مردم شود.

 

کد خبر 1061977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha