اردوگاه های دانش آموزی فرصت رشد تخصی و اجتماعی را فراهم می کنند

اسماعیلی گفت: اردوگاه های دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان مکان مناسب و امنی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرهاد اسماعیلی»، امروز (دوشنبه 10 خرداد) در آئین افتتاح سالن اجتماعات اردوگاه دانش آموزی «شهید دستغیب» شیراز گفت: اردوگاه های دانش آموزی برای غنی سازی اوقات فراغت و رشد تخصصی و اجتماعی مهارت های پنهان و آشکار دانش آموزان مکان مناسب و امنی هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: افتتاح سالن «شهید دستغیب» شیراز برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین گام موثری است و این اردوگاه با 50 سال قدمت همواره به رشد دانش آموزان کمک کرده است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان در اردو، فرصت مناسبی برای بروز  زندگی واقعی تر به دست می آورند و اردوگاه های دانش آموزی محلی برای انجام کار تربیتی و درس زندگی هستند.

اسماعیلی با اشاره به سند تحول بنیادین بیان کرد: سند تحول بنیادین، چراغ راه و قطب نمای نظام تعلیم و تربیت است و باید نگاه جامعی در اجرایی شدن به آن به دور از شعار داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: دانش آموزان ما در کرونا در قرنطینه و شرایط سختی به سر برده اند و باید در دوران پساکرونا به بهترین شکل، نیازهای آنها رفع شود که اردوگاه ها در این میان نقش بسزایی دارند.

کد خبر 1061988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha