برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها می‌شود

حجت‌الاسلام بهرامیان گفت: شعاع انتخابات ایران منطقه‌ای و جهانی است و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» امروز (دوشنبه ۱۰ خرداد) در نشست هیئت عاشقان ولایت ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک که با حضور جمعی از ارکان شبکه تربیتی صالحین برگزار شد اظهار کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامی، مخالفین و معاندین به انواع مختلف طی ۴۰ سال گذشته تلاش کرده‌اند تا با تحریم، ترور و مسائل سیاسی و اقتصادی از قدرت نرم بر علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند و ناامیدی را در بین مردم ترویج دهند و از حضور مردم در انتخابات‌ها جلوگیری کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با بیان اینکه رئیس جمهوری که ریاست قوه مجریه را در دست می‌گیرد اگر از پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشد، گفتمان‌های وی در داخل و خارج از کشور اثرگذار خواهد بود افزود: شعاع انتخابات ایران منطقه‌ای و جهانی است و مشارکت حداکثری و برگزاری انتخاباتی پرشور موجب رفع مشکلات و شکست تحریم‌ها خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، یک نبرد همه جانبه است که با دست توانای ملت شریف ایران و مردمان خوب خوزستان شاهد خلق یک حماسه‌ای پرشور و وصف‌ناپذیر خواهیم بود چرا که یک حضور قوی، ضمن ایجاد امنیت، توطئه‌های دشمنان را خنثی و جنگ را از کشور دور می‌کند، تحریم را شکست می‌دهد و دشمن را به عقب‌نشینی وا می‌دارد.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان با اشاره به اینکه رفتار انقلابی ما ایجاب می‌کند که در مسیر ایجاد شور و نشاط انتخابات گام برداریم و زمینه را برای مشارکت حداکثری مهیا کنیم تصریح کرد: قهر کردن با صندوق‌های رای، کاری از پیش نمی‌برد و انتظار می‌رود با حضور آگاهانه مردم، شاهد انتخاباتی پرشور همراه با انتخاب اصلح باشیم.

 

کد خبر 1061992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha